Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

Holiday 2019


Do fali błękitnej...do fali sprężystej- chyba odwrotnie...
Loguję się tutaj po dłużej nieobecności- nie,nie będę chrzaniła, że byłam zajęta obowiązkami, nauką, pracą, nie...ja po prostu- jestem leniwą bułą- Matkie, wiem, że nie o takie córkie marzyłaś- przepraszam Mamo, ale do brzegu...loguję się, zerkam w statystyki ,a one nie kłamią! średnio w ciągu jednego miesiąca na moją stronę wchodzi ponad 3 tysiące osób- mimo, że aktywność zarówno w blogosferze jak i fizyczna ...u mnie...uuuu proszę ja Ciebie...zerowa ;-) :-D . Jest mi niezmiernie miło Ciebie tutaj gościć, postaram się aby określenia aktywność i systematyczność - na stałe weszły do mojego słownika. 








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Good Vibes Only

Lubię sukienki. Sukienka lub kombinezon sprawiają, że "jesteśmy ubrani" , nie trzeba użerać się z dopasowywaniem góry do dołu ;-) Stawiam zawsze na jeden mocny akcent, w tym przypadku są to buty, które swoją drogą robią robotę ;-)  Jak Wam się podoba?  PS. mam cichą nadzieję, że fala upałów opuści nasz kraj na dobre...,a przynajmniej do czerwca 2019 ;-))

Holiday

Hej Kochani! W Polsce pogoda w kratkę, ale jak to mówią, gdy słoneczka nie ma, to sa bilety na Majorkę ;-) Macie jakies sprawdzone miejscowki wakacyjne?                                                          

Spring LooK

Hej! wybudziłam się z zimowego snu! Kwiecień plecień - bo przeplata, trochę zimy, trochę lata - mam nadzieję, że zima - pozostanie jedynie w powiedzeniu i nie da się we znaki ;-) Ruszyłam w plener! Powiem szczerze, że brakuje nieco zieleni w scenerii, brakuje... , nie moge sie doczekać chwil, gdy słupki rtęci będą przekraczać 25 stopni , jestem zdecydowanie ciepłolubna! Niebawem maj! , matury! ,okres matur, zawsze kojarzy mi się z kasztanami, z nowym rozpoczęciem, z wejsciem w tryb tzw. letni ... Teraz będzie już tylko lepiej...tego życzę Wam i sobie! Buziaki! Love!