Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

ZAFUL & SAMMYDRESS / Denim Midi Dress

Hej Kochani! W końcu możemy cieszyć się piękną aurą, wysoką temperaturą na zewnątrz , pogoda rozpieszcza, rozpieszczają też firmy, z którymi mam przyjemnosc współpracować i od których dostałam kolejne przesyłki, z których jestem szalenie zadowolona. Jeżeli chodzi o ubrania z SammyDress- zauważyłam,że numeracja jest niestandardowa, niezgodna z naszą europejską, zazwyczaj noszę rozmiar M ,a musiałam zamówić L - w przypadku bomber jacket, także jeżeli będziecie składać zamówienie to czytajcie  dokładnie tabele z podanymi wymiarami. Kombinezon z koronkowymi wykończeniami ,w moim odczuciu, jest prze uroczy! kobiecy! seksowny! ,w tym zestawieniu nieco rock'n'roll, można nim zagrać na różne sposoby ,a ja w ubraniach cenię sobie ich "elastycznosc" i "zadaniowosc" ;-) .Jakosc ubrań oceniam na + 5! ,chokery solidnie wykonane, w zestawie dostałam 9 sztuk, wszystkie rzeczy możecie obejrzeć klikając w linki, w zasadzie nie różnią się niczym od tych prezentowanych w witrynach internetowych, co bardzo sobie cenię. Polecam! Gdyby ktos miał pytania odnosnie współprac, chetnie odpowiem, w tym celu zapraszam do zakładki :kontakt ,email. Zapraszam Was również na moje social media, gdzie bedziecie mogli być ze mna na bieżaco :-)


Jak Wam sie podoba?
                                                           Klikajcie w LINKI- dziękuję!!!!!!! 




Mam dla Was kod promocyjny! 10 % zniżkę na hasło: ANNELIZF


Kochane! Zapraszam Was na stronę gdzie znajdziecie piękne 



KLIK              KLIK               KLIK                KLIK



Thank U! 

instagram: natalia_zarzycka
snapchat: meandi91



Komentarze

  1. Jak dla mnie bardzo odważna stylizacja ale u kogoś bardzo mi się podoba. Kurteczka boska :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, kliknięte! Ja również jestem ogromnie zadowolona ze swoich przesyłek :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wspaniale wyglądasz. Kiedyś zastanawiałam się nad tą kurteczką.
    Piękne włosy masz kochana <3 Kliknięte - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a ten kombinezon moim zdaniem jest świetny ;)
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i Odważnie!!!
    Ja na pewno nie zdecydowałabym się na taką stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie i mega kobieco :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest zjawiskowy ! Poklikane !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja
    Ślicznie w niej wygladasz
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jakie ładny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz ślicznie w tej stylizacji, naprawdę masz styl!
    poklikałam, mam nadzieję że pomogłam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bomberka jest cudowna! Muszę pomyśleć o zamówieniu takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurta jest świetna, ale i tak butki podobają mi się najbardziej z całego zestawu. Czy one też są z tej stronki? Jeśli tak, to jak jest z jakością butów na Zaful? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. odważnie i pięknie :)
    widać, że masz swój styl i dobrze się w nim czujesz :)
    piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie wyglądasz;) kurtka mega urocza! pozdrawiam
    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra. Kombinezon najbardziej wpadł mi w oko.
    Zapraszam do siebie.
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny i bardzo odważny. Kurteczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. Może to nie moja bajka, alw zdjęcia świetne 😊
    Wiecznieczwarty.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo seksowny strój:) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy, kobiecy strój na lato.
    zapraszam na www.3stylez.pl , a być może zainspirujesz się którymś wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ten kombinezonik jest :)
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow pięknie. Cudowna stylizacja. Ciężki cudowne.

    Pozdrawiam ;*
    PS. Super blog
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Kombinezon jest rewelacyjny! Pięknie w nim wyglądasz :*
    Obserwuje kochana :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. super look! :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane.
    Odważna jesteś wyjść w takim kusym wdzianku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama rozglądam się nad kombinezonem! :)
    http://bezatramentu.blogspot.com/2017/06/niedokonczona-butelka-mleka.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę kombinezon jest genialny. Wyglądasz w nim mega kobieco i seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten kombinezon <3 też muszę taki sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful outfit and pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurteczka spoko. Stylizacja bardzo odważna i... seksowna ;) Jednak dla mnie ten kombinezon wygląda jak piżama - chyba przez tą koronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne!
    Ta rozmiarówka jest strasznie denerwująca.. Często zamawiam dużo większe rozmiary, które w rzeczywistości nawet nie odpowiadają tabelce podanej przy produkcie :(

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezon jest rewelacyjny, podoba mis ię to wykończenie koronką <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia :) Kliknięte :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna, kobieca stylizacja! Masz niesamowity kolor włosów :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Kliknęłam w linki, poproszę też u mnie :)
    http://stestuj-to.blogspot.com/2017/06/jednoczesne-oczyszczanie-i-odzywianie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne masz włoski i świetna stylóweczka :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow świetne stylizacje.
    kombinezon jest super!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kombinezon i buty również świetne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kombinezon genialny, w całej stylizacji wyglądasz mega. I ten kolor włosów! Sama zastanawiam się nad taką tonacją sombre. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetnie wyglądasz!Mega figura!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne rzeczy kombinezon mega kurteczka też ekstra .;) a Twoja figura idealna .;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie to razem dobrałaś, a kombinezon zachwyca! Jest meeega :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Such a cool colourful jacket!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  45. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie ;-) Bardzo odważna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo wpadający w oko look :) Idealny dla pewnych siebie , odważnych dziewczyn .

    Zapraszam tez na mój męski blog
    www.christophermakowski.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna sukienka, bardzo odważny styl :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepieknie wygladasz, cudowna bomberka! Tylko pozazdroscic figury ;)

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow! Pięknie <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna sukienka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  53. kombinezon wyglada troche jak piżama :D ,ale co kto lubi.
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  54. łaaaal ! Jestes niesamowita ! Poklikalam oczywiscie i z checia zaobserwowałam ! Instagram tez mega :)
    Pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszym blogowaniu :) Super posty :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładna sukienka :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz! Zamówiłam ten kombinezon jakiś czas temu i nie mogę się doczekać aż do mnie przyjdzie <3
    Zapraszam do wspólnej obserwacji MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak dla mnie - odważnie, ale wyglądasz w tym secie świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę zmianę fryzury, świetna! <3
    Zamówienie na wielki plus, oczywiście poklikałam.
    Lubię Zaful ze względu na bogaty asortyment i dobrą jakość ubrań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny kombinezon, uwielbiam takie formy ubioru, są idealne na lato. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Po prostu bosko! Ta figura i styl <3 Uwielbiam
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny kombinezon ! <3 Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny kombinezon ;) MEGA SEKSOWNIE :D!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Oh, You look amazing!

    http://carinazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygladasz ślicznie, kombinezon i bomberka są świetne! Kliknęłam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny zestaw :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaka piękna stylizacja! I boskie włosy! Obserwuję :D
    http://blackbalba.blogspot.com/ zapraszam również do siebie i obserwowania, ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknie wyglądasz! Stylizacja super a kurteczka kusi aby ja kupić! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja. Do tego kombinezonu plasowała by overizowa jeansowa kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jesteś bardzo fotogeniczna!! Stylizacje skradły moje serce. Bomberka, co dużo mówić muszę ją mieć!!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  70. I oby taka pogoda utrzymala się u nas już na dobre :)

    No niestety z tymi ichiejszymi rozmiarami już tak bywa, też kilka razy przejechalam się :/

    kombinezon jest boski- mega zmyslowo i kobieco prezentuje się <3
    fantastycznie wyglądasz kochana :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  71. przepiękny kombinezon *.* idealnie na Tobie lezy ♥
    linki poklikane ;)
    uwielbiam Twoje włosy :3!
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Świettny kombbinezon, idealnie do Ciebie pasuje! Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo seksowny kombinezon, świetnie w nim wyglądasz. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zakochalam sie w drugim zdjeciu! Pieknie wygladasz! Super outfit i sliczne okulary. Coraz bardziej przekonuje sie do tych chińskich sklepow. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  75. Zawsz czytam tabele z wymiarami, inaczej nie zamawiam.
    Piekny ten kombinezon i kurteczka.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=gTXXfGQyoL0&t=1s

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny jest ten kombinezon ! Klasyczny i bardzo kobiecy - dodatkowo czarny więc dla mnie idealny (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Good Vibes Only

Lubię sukienki. Sukienka lub kombinezon sprawiają, że "jesteśmy ubrani" , nie trzeba użerać się z dopasowywaniem góry do dołu ;-) Stawiam zawsze na jeden mocny akcent, w tym przypadku są to buty, które swoją drogą robią robotę ;-)  Jak Wam się podoba?  PS. mam cichą nadzieję, że fala upałów opuści nasz kraj na dobre...,a przynajmniej do czerwca 2019 ;-))

Spring LooK

Hej! wybudziłam się z zimowego snu! Kwiecień plecień - bo przeplata, trochę zimy, trochę lata - mam nadzieję, że zima - pozostanie jedynie w powiedzeniu i nie da się we znaki ;-) Ruszyłam w plener! Powiem szczerze, że brakuje nieco zieleni w scenerii, brakuje... , nie moge sie doczekać chwil, gdy słupki rtęci będą przekraczać 25 stopni , jestem zdecydowanie ciepłolubna! Niebawem maj! , matury! ,okres matur, zawsze kojarzy mi się z kasztanami, z nowym rozpoczęciem, z wejsciem w tryb tzw. letni ... Teraz będzie już tylko lepiej...tego życzę Wam i sobie! Buziaki! Love!

Holiday

Hej Kochani! W Polsce pogoda w kratkę, ale jak to mówią, gdy słoneczka nie ma, to sa bilety na Majorkę ;-) Macie jakies sprawdzone miejscowki wakacyjne?