Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

Street Casual

Hej!
Ostatnio upodobałam sobie noszenie czapki z daszkiem + okularów przeciwsłonecznych i bez tego zestawu nie ruszam się niemal nigdzie! Praktyczne, a i efektowne. Rano, gdy chcę wyskoczyć do piekarni po swieze pieczywo, a niekoniecznie mam ochote wykonywac makijaz, zakładam okulary i show must go on! :-)
Nie jestem "sroka" ,nie noszę biżuterii, ale połyskująca kurtka i buty- skradły moje serce, forever :-D
Nieco rock'n'rolla nigdy nie zaszkodzi :-)!

   




Zapraszam Was na moje social media, odnosniki w profilu :-)

Komentarze

  1. Genialny look! Bardzo podoba mi się ramoneska i spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że nosic czapkę z daszkiem i okulary - w upały się nada jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest prześliczna, mega pasuje do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja. Najbardziej podoba mi się chyba ramoneska, bo jest bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zebym ja miała taką figurę jak ty to bym chyba oszalała, cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :D ładne kolorki i ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjjj! Ta kurteczka to cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą kurtkę, ba nawet ją przymierzyłam! Ale nie odważyłam się jej kupić. Chyba nie umiałabym jej z niczym połączyć za to tobie stylizacja wyszła świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka wygląda na prawdę super!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Śliczna spódniczka, skradła moje serce od pierwszego wejrzenia. Też zamierzam tego lata trochę wyeksponować kolory typu róż.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ramoneska :)


    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często idąc na spacer czy rower nie maluje się tylko zakładam okulary, uwielbiam w nich chodzić. Boska spodniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się czapki z daszkiem, ale mam wrażenie, że mi nie pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale odważny look! Kurtka jest mega:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia a stylizacja bardzo mi się podoba jak zawsze :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Kurteczka jest śliczna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja kochana :* Kurtka śliczna <3
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że po prostu błyszczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważnie. Podoba mi sie. Ja nie bardzo lubię tak się ubierać, bo przy dzieciach moglabym skończyć ze spódnica na szyi ale u kogoś lubię takie stylówki

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow przepięknie wyglądasz w tym połączeniu, Fajnie piszesz posty.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurteczka! super się prezentuje!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/black-casual-look-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuuurde, wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kurtka. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor kurtki jest po prostu boski. Oczywiście ja kocham okulary a twoje są piękne. Cała stylizacja jest bardzo dobra. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wspaniale wyglądasz :)
    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kurteczka jest przepiękna! Wygląda bardzo oryginalnie i nadaje stylizacji tego ,,czegoś'' :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    Oj tak, czapka z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne to ciekawe zestawienie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta spódniczka jest świetna!!!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kurtka! Sama bym taką nosiła :) W połączeniu ze spódnicą idealnie podkreśla figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Świetne połączenie! A okulary są mega :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U ciebie czapka z daszkiem wygląda genialnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Sztos !! ta kurtała po prostu wymiata !! fajnie, że jest w towarzystwie czerni, bo zasluzyla na to, by grać pierwsze skrzypce- bosko wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna kurtka! Rzekłabym, ze widzę w Tobie swoją kumpele która tez lubi takie "akcenty". Cudna!:)

    Pozdrawiam, ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  34. wow super odwaznie :)
    Obserwuje !:)

    https://e-mally.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurteczka i ta czapeczka - niby przeciwieństwo, a jak świetnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny look, niestety jak takiej stylizacji bym nie założyła bo za odważna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz w tym looku! Kurtka mega,sama taką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz bardzo oryginalnie :) Ciekawy look. Mega ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  39. odważnie,ale bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAFUL & SAMMYDRESS / Denim Midi Dress

Hej Kochani! W końcu możemy cieszyć się piękną aurą, wysoką temperaturą na zewnątrz , pogoda rozpieszcza, rozpieszczają też firmy, z którymi mam przyjemnosc współpracować i od których dostałam kolejne przesyłki, z których jestem szalenie zadowolona. Jeżeli chodzi o ubrania z SammyDress- zauważyłam,że numeracja jest niestandardowa, niezgodna z naszą europejską, zazwyczaj noszę rozmiar M ,a musiałam zamówić L - w przypadku bomber jacket, także jeżeli będziecie składać zamówienie to czytajcie  dokładnie tabele z podanymi wymiarami. Kombinezon z koronkowymi wykończeniami ,w moim odczuciu, jest prze uroczy! kobiecy! seksowny! ,w tym zestawieniu nieco rock'n'roll, można nim zagrać na różne sposoby ,a ja w ubraniach cenię sobie ich "elastycznosc" i "zadaniowosc" ;-) .Jakosc ubrań oceniam na + 5! ,chokery solidnie wykonane, w zestawie dostałam 9 sztuk, wszystkie rzeczy możecie obejrzeć klikając w linki, w zasadzie nie różnią się niczym od tych prezentowanych w witr…

ZAFUL - VELVET SHIRT DRESS

Hej Kochani! ostatnio złożyłam zamówienie w sklepie internetowym ZAFUL i w ramach współpracy otrzymałam od nich przesyłkę z wybranymi przeze mnie produktami. Paczka szła do mnie około 3 tygodni, rzeczy starannie zapakowane, niczym nie odbiegają od tych prezentowanych w witrynach internetowych. Mam problem z zamawianiem rzeczy online gdyż zazwyczaj nie trafiam z rozmiarem, a tym razem jestem mile zaskoczona! , numeracja okazała się być typowa dla europejskiej, co jak wiadomo w przypadku azjatyckich sklepów nie jest oczywistoscia... :-)
Zamówiłam obcisłą, podkreslająca kobiece kształty sukienkę w kolorze wina/ velvet shirt dress  pasek, oraz rajstopy ostatni hit sezonu! :-) jak Wam się podoba?

Zapraszam Was do klikania w linki!  


Velvet Shirt DressBeltTightsKLIK