Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

Street Casual

Hej!
Ostatnio upodobałam sobie noszenie czapki z daszkiem + okularów przeciwsłonecznych i bez tego zestawu nie ruszam się niemal nigdzie! Praktyczne, a i efektowne. Rano, gdy chcę wyskoczyć do piekarni po swieze pieczywo, a niekoniecznie mam ochote wykonywac makijaz, zakładam okulary i show must go on! :-)
Nie jestem "sroka" ,nie noszę biżuterii, ale połyskująca kurtka i buty- skradły moje serce, forever :-D
Nieco rock'n'rolla nigdy nie zaszkodzi :-)!

   




Zapraszam Was na moje social media, odnosniki w profilu :-)

Komentarze

  1. Genialny look! Bardzo podoba mi się ramoneska i spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że nosic czapkę z daszkiem i okulary - w upały się nada jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest prześliczna, mega pasuje do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja. Najbardziej podoba mi się chyba ramoneska, bo jest bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zebym ja miała taką figurę jak ty to bym chyba oszalała, cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :D ładne kolorki i ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjjj! Ta kurteczka to cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą kurtkę, ba nawet ją przymierzyłam! Ale nie odważyłam się jej kupić. Chyba nie umiałabym jej z niczym połączyć za to tobie stylizacja wyszła świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka wygląda na prawdę super!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Śliczna spódniczka, skradła moje serce od pierwszego wejrzenia. Też zamierzam tego lata trochę wyeksponować kolory typu róż.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ramoneska :)


    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często idąc na spacer czy rower nie maluje się tylko zakładam okulary, uwielbiam w nich chodzić. Boska spodniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się czapki z daszkiem, ale mam wrażenie, że mi nie pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale odważny look! Kurtka jest mega:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia a stylizacja bardzo mi się podoba jak zawsze :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Kurteczka jest śliczna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja kochana :* Kurtka śliczna <3
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że po prostu błyszczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważnie. Podoba mi sie. Ja nie bardzo lubię tak się ubierać, bo przy dzieciach moglabym skończyć ze spódnica na szyi ale u kogoś lubię takie stylówki

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow przepięknie wyglądasz w tym połączeniu, Fajnie piszesz posty.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurteczka! super się prezentuje!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/black-casual-look-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuuurde, wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kurtka. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor kurtki jest po prostu boski. Oczywiście ja kocham okulary a twoje są piękne. Cała stylizacja jest bardzo dobra. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wspaniale wyglądasz :)
    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kurteczka jest przepiękna! Wygląda bardzo oryginalnie i nadaje stylizacji tego ,,czegoś'' :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    Oj tak, czapka z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne to ciekawe zestawienie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta spódniczka jest świetna!!!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kurtka! Sama bym taką nosiła :) W połączeniu ze spódnicą idealnie podkreśla figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Świetne połączenie! A okulary są mega :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U ciebie czapka z daszkiem wygląda genialnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Sztos !! ta kurtała po prostu wymiata !! fajnie, że jest w towarzystwie czerni, bo zasluzyla na to, by grać pierwsze skrzypce- bosko wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna kurtka! Rzekłabym, ze widzę w Tobie swoją kumpele która tez lubi takie "akcenty". Cudna!:)

    Pozdrawiam, ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  34. wow super odwaznie :)
    Obserwuje !:)

    https://e-mally.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurteczka i ta czapeczka - niby przeciwieństwo, a jak świetnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny look, niestety jak takiej stylizacji bym nie założyła bo za odważna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz w tym looku! Kurtka mega,sama taką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz bardzo oryginalnie :) Ciekawy look. Mega ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  39. odważnie,ale bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  40. I am really enjoying thhe theme/design of yyour web site.

    Do you eer run into any webb browser compatiibility
    problems? A couple of my blog audience have complained about my blog not operating
    correctly in Explorer but looks great in Firefox.

    Do you have any advice to help fix this issue?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Good Vibes Only

Lubię sukienki. Sukienka lub kombinezon sprawiają, że "jesteśmy ubrani" , nie trzeba użerać się z dopasowywaniem góry do dołu ;-) Stawiam zawsze na jeden mocny akcent, w tym przypadku są to buty, które swoją drogą robią robotę ;-)  Jak Wam się podoba?  PS. mam cichą nadzieję, że fala upałów opuści nasz kraj na dobre...,a przynajmniej do czerwca 2019 ;-))

Spring LooK

Hej! wybudziłam się z zimowego snu! Kwiecień plecień - bo przeplata, trochę zimy, trochę lata - mam nadzieję, że zima - pozostanie jedynie w powiedzeniu i nie da się we znaki ;-) Ruszyłam w plener! Powiem szczerze, że brakuje nieco zieleni w scenerii, brakuje... , nie moge sie doczekać chwil, gdy słupki rtęci będą przekraczać 25 stopni , jestem zdecydowanie ciepłolubna! Niebawem maj! , matury! ,okres matur, zawsze kojarzy mi się z kasztanami, z nowym rozpoczęciem, z wejsciem w tryb tzw. letni ... Teraz będzie już tylko lepiej...tego życzę Wam i sobie! Buziaki! Love!

Holiday

Hej Kochani! W Polsce pogoda w kratkę, ale jak to mówią, gdy słoneczka nie ma, to sa bilety na Majorkę ;-) Macie jakies sprawdzone miejscowki wakacyjne?