Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

ZAFUL - VELVET SHIRT DRESS

Hej Kochani! ostatnio złożyłam zamówienie w sklepie internetowym ZAFUL i w ramach współpracy otrzymałam od nich przesyłkę z wybranymi przeze mnie produktami. Paczka szła do mnie około 3 tygodni, rzeczy starannie zapakowane, niczym nie odbiegają od tych prezentowanych w witrynach internetowych. Mam problem z zamawianiem rzeczy online gdyż zazwyczaj nie trafiam z rozmiarem, a tym razem jestem mile zaskoczona! , numeracja okazała się być typowa dla europejskiej, co jak wiadomo w przypadku azjatyckich sklepów nie jest oczywistoscia... :-)
Zamówiłam obcisłą, podkreslająca kobiece kształty sukienkę w kolorze wina/ velvet shirt dress  pasek, oraz rajstopy ostatni hit sezonu! :-) jak Wam się podoba?
                                                       
                                                Zapraszam Was do klikania w linki!  


                                          Velvet Shirt Dress       Belt           Tights     KLIK






Komentarze

  1. Sukienka nie zupełnie mój styl ale wyglądasz świetnie! Nigdy nie zamawiałam w zaful, więc nie wiem jak z rozmiarówką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka niezbyt w moim stylu. Bardzo kobieca, materiał teraz bardzo modny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Nie mój styl, ale tobie pasuje i to bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest w moim stylu, ale Tobie bardzo pasuje :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka to prawdziwy sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonałaś mnie do niej, chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kreacja. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Ale nic dziwnego, że świetnie wyglądasz. Na tak ładną kobietę wszystko by pasowało. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowa sukienka! W stylu takim grunge/alternative. Świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super sukienkę *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka! :)
    Zapraszam do mnie: http://jakbyzesnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane! Widziałm podobny pasek w tkmaxie, strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi osobiście sukienka nie przypadła do gustu, ale wiele rzeczy tej marki są naprawdę świetne!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna sukienka choć za tym materiałem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka wygląda świetnie, jednak w połączeniu z tymi dodatkami po prostu nie można oderwać wzroku. Uwielbiam taki styl!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤ jeśli ci się spodoba, zaobserwuj! modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka i pasek skradły moje serce :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy jednak to nie mój styl, ale do ciebie pasuję jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi sie ta sukienka ale kurtka fajna

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW, bardzo ekstrawagancka stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz w sukience!♥ Kliknęłam w linki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow ale na tobie to prześlicznie leży ^^. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie byłam przekonana co do sukienek z tego materiału, ale wygląda cudownie! Chyba sama muszę pomyśleć o zamówieniu takiej :) Wyglądasz pięknie!
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda przepięknie :)
    Sama nie umiem zamawiać przez Internet - zawsze coś jest nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zestawienie. Trochę styl lat 90. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka :) Ja uwielbiam ubrania z tej firmy
    http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś przepiękną dziewczyną! Całuski

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wszystko ze sobą połączyłaś, aż miło się patrzy.
    Sukienka jest przecudowna. Pozdrawiam <3
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/2017/06/gorset.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka. dodałabym pasek w innym kolorze., ale jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  32. Very good blog you have here but I was curious if you knew of any forums that cover the same topics talked about in this article?
    I'd really like to be a part of group where I can get feed-back from other experienced people that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know. Bless you!

    OdpowiedzUsuń
  33. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and the rest
    of the site is extremely good.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Good Vibes Only

Lubię sukienki. Sukienka lub kombinezon sprawiają, że "jesteśmy ubrani" , nie trzeba użerać się z dopasowywaniem góry do dołu ;-) Stawiam zawsze na jeden mocny akcent, w tym przypadku są to buty, które swoją drogą robią robotę ;-)  Jak Wam się podoba?  PS. mam cichą nadzieję, że fala upałów opuści nasz kraj na dobre...,a przynajmniej do czerwca 2019 ;-))

Spring LooK

Hej! wybudziłam się z zimowego snu! Kwiecień plecień - bo przeplata, trochę zimy, trochę lata - mam nadzieję, że zima - pozostanie jedynie w powiedzeniu i nie da się we znaki ;-) Ruszyłam w plener! Powiem szczerze, że brakuje nieco zieleni w scenerii, brakuje... , nie moge sie doczekać chwil, gdy słupki rtęci będą przekraczać 25 stopni , jestem zdecydowanie ciepłolubna! Niebawem maj! , matury! ,okres matur, zawsze kojarzy mi się z kasztanami, z nowym rozpoczęciem, z wejsciem w tryb tzw. letni ... Teraz będzie już tylko lepiej...tego życzę Wam i sobie! Buziaki! Love!

Holiday

Hej Kochani! W Polsce pogoda w kratkę, ale jak to mówią, gdy słoneczka nie ma, to sa bilety na Majorkę ;-) Macie jakies sprawdzone miejscowki wakacyjne?