Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

February - 70 000 !

"Wiosna zawitała do Doliny Muminków. Gdzieniegdzie leżały jeszcze kępki śniegu, ale i te rozpuszczały się w mocnym słońcu (...)"
Luty,a już chciałabym poczuć powiew wiosennego powietrza! ,tymczasem ujemna temperatura daje się we znaki! , Nie lubię przedwiośnia, przesilenie wiosenne, cerze daleko do pięknie, muśniętej słońcem, włosy, które potargał wiatr i nastrój niedzwiedzia budzącego się z głębokiego, zimowego snu, który głodny rusza na polowanie!! ,ja tymczasem również wybrałam się na polowanie,co prawda nie na zwierzynę ,ale na wyprzedaże! i oto co udało mi się upolować :-)!
Kochani, dzisiaj wypiło, tfu! wybiło...70 000 wyświetleń mojego bloga- bardzo dziękuję i szalenie mi przyjemnie,że wpadacie! ,chyba to przejęzyczenie nie było bezcelowe...Wasze zdrowie!! :-) <3



Lubicie/ podobają Wam się takie kożuszki? :-)



Komentarze

  1. Kożuszki uważam, że są naprawdę ładne, choć ja sama- nie założyłabym bo do mnie nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobnie z futrami, haha , buziaki!

      Usuń
  2. Jakie nooogi do nieeeeba <3 Zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już cieplutko, a ja jak na złość - znowu chora :/ Świetnie wyglądasz, piękny kożuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój kożuch wygląda fantastycznie! Już nie mogę się doczekać wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz boski, Ty także bosko wyglądasz :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kożuszek :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozuszki są świetne, bardzo mi się podobają :D Super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!! Gratuluję 70 tys!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kożuszek i butki, niedługo już marzec i z górki do wiosny www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabys powiększyć troszkę czcionkę? :*
    Piękne zdjęcia. Jeśli chodzi o mnie, sama posiadam podobny kożuszek. Uwielbiam je, ale nie mam za bardzo "gdzie" założyć. Pozdrawiam ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, odnośnie czcionki...coś mi edytor nie chce funkcjonować... :-/ , dziekuje, również pozdrawiam :-*

      Usuń
  13. Mega wyglądasz, pierwsze zdjęcie super :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kożuszek jest boski i na pewno bardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te zdjecia:)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja! :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 70 tyś? To naprawdę dużo! Gratulacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kożuszki, marzy mi się taki idealny w formie płaszczyka i z kapturem <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda na tobie ten kożuszek :)
    Chciałabym już wiosnę, bo mam dość ciągłego deszczu, wilgoci i roztopów :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ,to zupełnie tak jak ja :-)) Buzka

      Usuń
  20. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAFUL & SAMMYDRESS / Denim Midi Dress

Hej Kochani! W końcu możemy cieszyć się piękną aurą, wysoką temperaturą na zewnątrz , pogoda rozpieszcza, rozpieszczają też firmy, z którymi mam przyjemnosc współpracować i od których dostałam kolejne przesyłki, z których jestem szalenie zadowolona. Jeżeli chodzi o ubrania z SammyDress- zauważyłam,że numeracja jest niestandardowa, niezgodna z naszą europejską, zazwyczaj noszę rozmiar M ,a musiałam zamówić L - w przypadku bomber jacket, także jeżeli będziecie składać zamówienie to czytajcie  dokładnie tabele z podanymi wymiarami. Kombinezon z koronkowymi wykończeniami ,w moim odczuciu, jest prze uroczy! kobiecy! seksowny! ,w tym zestawieniu nieco rock'n'roll, można nim zagrać na różne sposoby ,a ja w ubraniach cenię sobie ich "elastycznosc" i "zadaniowosc" ;-) .Jakosc ubrań oceniam na + 5! ,chokery solidnie wykonane, w zestawie dostałam 9 sztuk, wszystkie rzeczy możecie obejrzeć klikając w linki, w zasadzie nie różnią się niczym od tych prezentowanych w witr…

ZAFUL - VELVET SHIRT DRESS

Hej Kochani! ostatnio złożyłam zamówienie w sklepie internetowym ZAFUL i w ramach współpracy otrzymałam od nich przesyłkę z wybranymi przeze mnie produktami. Paczka szła do mnie około 3 tygodni, rzeczy starannie zapakowane, niczym nie odbiegają od tych prezentowanych w witrynach internetowych. Mam problem z zamawianiem rzeczy online gdyż zazwyczaj nie trafiam z rozmiarem, a tym razem jestem mile zaskoczona! , numeracja okazała się być typowa dla europejskiej, co jak wiadomo w przypadku azjatyckich sklepów nie jest oczywistoscia... :-)
Zamówiłam obcisłą, podkreslająca kobiece kształty sukienkę w kolorze wina/ velvet shirt dress  pasek, oraz rajstopy ostatni hit sezonu! :-) jak Wam się podoba?

Zapraszam Was do klikania w linki!  


Velvet Shirt DressBeltTightsKLIK






Street Casual

Hej!
Ostatnio upodobałam sobie noszenie czapki z daszkiem + okularów przeciwsłonecznych i bez tego zestawu nie ruszam się niemal nigdzie! Praktyczne, a i efektowne. Rano, gdy chcę wyskoczyć do piekarni po swieze pieczywo, a niekoniecznie mam ochote wykonywac makijaz, zakładam okulary i show must go on! :-)
Nie jestem "sroka" ,nie noszę biżuterii, ale połyskująca kurtka i buty- skradły moje serce, forever :-D
Nieco rock'n'rolla nigdy nie zaszkodzi :-)!






Zapraszam Was na moje social media, odnosniki w profilu :-)