Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

Bikini Challenge with Zaful

Hej Kochani!
Podjęłam wyzwanie, forma i rzezba do lata! , na razie tylko masa :-D
Czy tylko ja dostałam propozycję od ZAFUL aby dodać na bloga zdjęcie w bikini? :-)
Jak się zapatrujecie na tego typu pomysł?
Ja jestem bardzo rock'n'roll więc podjęłam się tego wyczynu i poniżej znajdziecie zdjęcia wieloryba na plażingu!
Swoją drogą, na ich stronie wśród imponującego asortymentu znajdziecie również śliczne stroje kąpielowe!!
                                                                  Swimwear: KLIK





Komentarze

  1. No to życzę powodzenia! ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz figurę marzenie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześwietnie! Gdzie ty widzisz wieloryba to ja nie wiem! Ale na pierwszym planie widzę super zgrabną kobitkę!

    Zapraszam: http://nouw.com/pannaanna92/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie wyzwania to niezła sprawa!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mowiac takiej propozycji od zaful nie dostalam, ale figurka nono! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana! :D
    Ja nie dostałam takiego maila. Jaki wieloryb? Jesteś chudzinką i masz piękną figurę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie dostałam ;P na szczęście ahah.
    piękna figura!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Zazdroszczę figury :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. These are so beautiful! They look like they'll last you a good amount of time too! x They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne to bikini. Akurat muszę sobie jakieś kupić. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAFUL & SAMMYDRESS / Denim Midi Dress

Hej Kochani! W końcu możemy cieszyć się piękną aurą, wysoką temperaturą na zewnątrz , pogoda rozpieszcza, rozpieszczają też firmy, z którymi mam przyjemnosc współpracować i od których dostałam kolejne przesyłki, z których jestem szalenie zadowolona. Jeżeli chodzi o ubrania z SammyDress- zauważyłam,że numeracja jest niestandardowa, niezgodna z naszą europejską, zazwyczaj noszę rozmiar M ,a musiałam zamówić L - w przypadku bomber jacket, także jeżeli będziecie składać zamówienie to czytajcie  dokładnie tabele z podanymi wymiarami. Kombinezon z koronkowymi wykończeniami ,w moim odczuciu, jest prze uroczy! kobiecy! seksowny! ,w tym zestawieniu nieco rock'n'roll, można nim zagrać na różne sposoby ,a ja w ubraniach cenię sobie ich "elastycznosc" i "zadaniowosc" ;-) .Jakosc ubrań oceniam na + 5! ,chokery solidnie wykonane, w zestawie dostałam 9 sztuk, wszystkie rzeczy możecie obejrzeć klikając w linki, w zasadzie nie różnią się niczym od tych prezentowanych w witr…

ZAFUL - VELVET SHIRT DRESS

Hej Kochani! ostatnio złożyłam zamówienie w sklepie internetowym ZAFUL i w ramach współpracy otrzymałam od nich przesyłkę z wybranymi przeze mnie produktami. Paczka szła do mnie około 3 tygodni, rzeczy starannie zapakowane, niczym nie odbiegają od tych prezentowanych w witrynach internetowych. Mam problem z zamawianiem rzeczy online gdyż zazwyczaj nie trafiam z rozmiarem, a tym razem jestem mile zaskoczona! , numeracja okazała się być typowa dla europejskiej, co jak wiadomo w przypadku azjatyckich sklepów nie jest oczywistoscia... :-)
Zamówiłam obcisłą, podkreslająca kobiece kształty sukienkę w kolorze wina/ velvet shirt dress  pasek, oraz rajstopy ostatni hit sezonu! :-) jak Wam się podoba?

Zapraszam Was do klikania w linki!  


Velvet Shirt DressBeltTightsKLIK






Street Casual

Hej!
Ostatnio upodobałam sobie noszenie czapki z daszkiem + okularów przeciwsłonecznych i bez tego zestawu nie ruszam się niemal nigdzie! Praktyczne, a i efektowne. Rano, gdy chcę wyskoczyć do piekarni po swieze pieczywo, a niekoniecznie mam ochote wykonywac makijaz, zakładam okulary i show must go on! :-)
Nie jestem "sroka" ,nie noszę biżuterii, ale połyskująca kurtka i buty- skradły moje serce, forever :-D
Nieco rock'n'rolla nigdy nie zaszkodzi :-)!






Zapraszam Was na moje social media, odnosniki w profilu :-)