Przejdź do głównej zawartości

Views

Obserwatorzy

Bikini Challenge with Zaful

Hej Kochani!
Podjęłam wyzwanie, forma i rzezba do lata! , na razie tylko masa :-D
Czy tylko ja dostałam propozycję od ZAFUL aby dodać na bloga zdjęcie w bikini? :-)
Jak się zapatrujecie na tego typu pomysł?
Ja jestem bardzo rock'n'roll więc podjęłam się tego wyczynu i poniżej znajdziecie zdjęcia wieloryba na plażingu!
Swoją drogą, na ich stronie wśród imponującego asortymentu znajdziecie również śliczne stroje kąpielowe!!
                                                                  Swimwear: KLIK





Komentarze

  1. No to życzę powodzenia! ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz figurę marzenie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześwietnie! Gdzie ty widzisz wieloryba to ja nie wiem! Ale na pierwszym planie widzę super zgrabną kobitkę!

    Zapraszam: http://nouw.com/pannaanna92/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie wyzwania to niezła sprawa!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mowiac takiej propozycji od zaful nie dostalam, ale figurka nono! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana! :D
    Ja nie dostałam takiego maila. Jaki wieloryb? Jesteś chudzinką i masz piękną figurę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie dostałam ;P na szczęście ahah.
    piękna figura!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Zazdroszczę figury :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. These are so beautiful! They look like they'll last you a good amount of time too! x They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne to bikini. Akurat muszę sobie jakieś kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna figura i super bikini!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Good Vibes Only

Lubię sukienki. Sukienka lub kombinezon sprawiają, że "jesteśmy ubrani" , nie trzeba użerać się z dopasowywaniem góry do dołu ;-) Stawiam zawsze na jeden mocny akcent, w tym przypadku są to buty, które swoją drogą robią robotę ;-)  Jak Wam się podoba?  PS. mam cichą nadzieję, że fala upałów opuści nasz kraj na dobre...,a przynajmniej do czerwca 2019 ;-))

Spring LooK

Hej! wybudziłam się z zimowego snu! Kwiecień plecień - bo przeplata, trochę zimy, trochę lata - mam nadzieję, że zima - pozostanie jedynie w powiedzeniu i nie da się we znaki ;-) Ruszyłam w plener! Powiem szczerze, że brakuje nieco zieleni w scenerii, brakuje... , nie moge sie doczekać chwil, gdy słupki rtęci będą przekraczać 25 stopni , jestem zdecydowanie ciepłolubna! Niebawem maj! , matury! ,okres matur, zawsze kojarzy mi się z kasztanami, z nowym rozpoczęciem, z wejsciem w tryb tzw. letni ... Teraz będzie już tylko lepiej...tego życzę Wam i sobie! Buziaki! Love!

Holiday

Hej Kochani! W Polsce pogoda w kratkę, ale jak to mówią, gdy słoneczka nie ma, to sa bilety na Majorkę ;-) Macie jakies sprawdzone miejscowki wakacyjne?