Views

Obserwatorzy

FOLLOW ME

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

sobota, 24 września 2016

Autumn

47

Witajcie!
Pizdziernik za pasem! Co to będzie!? , co to będzie?! , Jesień- o Panie!!
Trochę mnie to złości, mam mdłości i inne dolegliwości, ból głowy chyba na dobre zagości, rozgości...czyli bardzo krótki wiersz o frustracji: już, ku*wa brak mi słów.
Taka kolej rzeczy, ale może ja nie chcę się na to godzić, może ta kolej...mnie delikatnie mówiąc nie- pociąga. Ostatnio w sumie...nic mnie nie pociąga. Emocjonalne wypalenie. Zwalę wszystko na przesilenie jesienne.
Nie będę fit, nie będę wege, nie samą formą, rzezbą i napinką człowiek żyje, ja żyję jeszcze pesymizem w chłodne, jesienne wieczory i nawet nie chcę żywić nadziei,że się mylę. Nie wyprowadzaj mnie z błędu, chcę w tym tkwić.
Czy można już zacząć odliczać dni do świąt?
Nie pytaj jej o nic.


Zestroiłam się jak Bijons.









kiss&love.n.








47 komentarzy :

  1. Jaka śliczna z Ciebie dziewczyna!
    Idealna stylizacja! :)
    Tekst zestroiłam się jak Bijons mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja cudowna! Ląduje w moich inspiracjach :D Idealnie :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz! :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie wyglądasz!
    Idealny płaszcz i spodnie :)
    Musisz koniecznie też znaleźć jakieś pozytywy w jesieni :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie rymy! :D Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie jak Bijons bo ona więcej odkrywa niż zakrywa, ale jak kobieta z klasą, modna Polka!
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz ! :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, gdybyś była blondynką, wyglądałabyś ja Ellie Goulding! Mega outfit, chętnie bym go założyła :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look, piękny masz płaszczyk <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobała mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja kochana, spodnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja wymiata, podoba mi się w niej dosłownie wszystko! Płaszczyk zdecydowanie wygrywa wszystko :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja. Bardzo profesjonalne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo spodobał mi się ten płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look :) Czesto zakladasz butki na gołą stope jak tutaj ? :)
    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam gołych stóp :-) , mam skarpetki, które po prostu nie wystają poza obuwie ;-))

      Usuń
  16. jak to się stało, że wcześniej mnie tu nie było???
    Jestem zachwycona całą stylizacją kochana!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz prezentuje się pięknie, cały look świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look amazing
    Gorgeous ensemble

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis, fenomenalnie wyglądasz na zdjęciach widać, że masz dobrego fotografa. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zaabrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post
    You look beautiful

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja! Prosto i wygodnie - tak, jak lubię :) Jesteś bardzo fotogeniczna.

    Pozdrawiam,
    Life By Teen, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz :* Ja ostatnio też mam jakieś wypalenie i wszystko na nie :) Kuruję się witaminą D i Witaminką C lewoskrętną ale nawet to już nie pomaga :)
    Pozdrawiam :* super blog
    www.biala33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, czekam na nowe posty :)). I szalonego Sylwestra życzę :D
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie i ciekawie napisany wpis, a zdjęcia są obłędne *.* !
    Życzę powodzenia i samych sukcesów w dalszym blogowaniu ;)
    www.personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i interesujący wpis. :) Piękny płaszczyk.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylówka i śliczne zdjęcia :)!
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, a ostatnie zdjęcie jest super!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudowne zdjęcia!!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers