Views

Obserwatorzy

FOLLOW ME

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

poniedziałek, 16 maja 2016

Choies Inspiration

19

Hello!
Piękny wrzesień tego maja! :-)
Uwielbiam gdy słupki rtęci przekraczają 30 stopni! czy się doczekam? -mam nadzieję !
Kochane! jestem mile zaskoczona nowościami w sklepie: CHOIES , na jakiś czas zaprzestałam współpracy, ot tak- bez powodu, tymczasem dostałam od nich e-mail ,z produktami i skuszona nową ofertą, wyglądem witryny , uznałam,że może warto ją wznowić :-). Ilekroć dostałam od nich ubrania to byłam zadowolona, starannie zapakowane, dobrej jakości, mam nawet swoich faworytów w garderobie :-)! , Hit tego sezonu: bluzeczki, sukienki, kombinezony na cieniutkich szeleczkach tzw. makaroniki - cudowne, mega seksowne, dziewczęce, urocze! , zerkam i oczom nie wierzę bo podoba mi się to co widzę! , świetne stroje kąpielowe, sezon letni niebawem ruszy pełną parą! wbijajcie, obczajacie i cieszcie oko! :-)

                                                                            KLIK                                        KLIK                                     
            KLIK   



                KLIK                                                   KLIK                                           KLIK


                              KLIKAJCIE W LINKI- DZIĘKUJĘ
                                   ZOSTAWIAJCIE SWOJE LINKI <3 WPADNĘ!

19 komentarzy :

  1. Śliczne rzeczy, szczególnie czarny topik <3 poklikane :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely pieces!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, poklikane :)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny top jest śliczny
    Zapraszam do mnie http://opowiadaniamery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdym sklepie da się znaleźć coś fajnego:) Też mam parę świetnych rzeczy od nich!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:
    24,90$, 17,90$, 12,90$, 29,90$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wybór kochana, oczywiście poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bym był kobietą chętnie bym to założył no ale .... ;)
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jednoczęściowy strój kąpielowy jest cudowny!<3
    Niby $18 to nie tak dużo, ale mogłaby być jeszcze jakaś promka na niego..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/romantic-outfit-with-flower-headband.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni zestaw najlepszy *-*
    Poklikane

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing selection

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze,wpadlam własnie na ciekawy graficznie blog modowy i jestem w szoku, chyba nie chciałabyś wiedzieć,co sądzę o blogerkach modowych,ale na swojej stronie mam post"Dlaczego nienawidzę blogerek modowych":) moze przeczytasz,jestem ciekawa twojej opinii.

    Pozdrawiam
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers